недеља, 14. децембар 2008.

Hladno li jeee




E bas tako-hladno li jeee... Vojvodjanski vjetar probija do kosti! Kapa je sve vise, a meni vec trnu ruke... ovo su neki modeli- kacket radjen od vunice "Menada",sesiric za preslatku malu curicu i jedna posebna kapa. Radjena je za djevojku koja ne voli da nosi kapu, al joj se na kraju veeeoma svidjela! Ponosna sam sto je nosi!!!
Slika je dosta losa,inace kapa je crna opheklana (rub i cvjetic) sa srmom. Srma je kao sto vecina zna sjajni konac za ukrasavanje narodne nosnje... evo slika...

2 коментара:

Nena3110 је рекао...

Ova za devojčicu je preslatka!
A ova crna, vidi se lepo kad se uveliča, savršena je, i ja bih je nosila.
Bravo!

januar је рекао...

I onda mi se zali da ti trne ruka :) I ne trnula ti...
Sve su mi lepe, ali ova sarena najlepsa :)