недеља, 26. октобар 2008.

Crno bijela igra




Veoma sam ponosna na to sto sam ucestvovala na prvom konkursu mog omiljenog foruma Moj Rucni Rad! Tema konkursa je bila "Crno bijela igra". Dugo sam razmisljala sta bi i kako uradila da docaram taj vjeciti sukob i istovremeno jedinstvo! Na koncu, opredijelila sam se da napravim dugacak topli sal! Kupila sam pamucni konac i zapocela. Kako sam radila mijenjala sam plan, uostalom kao i uvijek! Trudila sam se da sal bude kao odraz negativa-pola crno sa bijelim,a pola bijelo sa crnim! Na kraju sam bila veoma zadovoljna i salom a naravno i konkursom! Pobjedu na konkursu je odnijela moja prijateljica Sanela Januarka veoma zasluzeno sa divnom i neobicnom ogrlicom! Evo slike mog rada, a sal nosi majka najbolje drugarice moje cerke. Kajo, odlicno ti stoji!

Нема коментара: