недеља, 26. октобар 2008.

Moj prvi swap






Ucestvovala sam na ll swapu foruma Moj Rucni Rad, a za mene prvom!
Tema je bila "cokolada". Neiscrpna tema moram priznati! Jedva sam cekala da vidim kome pravim poklon, i to je bila gdja.Snezana, iliti Nena3110. Potrudila sam se da napravim ogrlicu sa kockicama cokolade i cokoladnim pralinama. Na svu srecu Neni se svidjela ogrlica, odmah je ponijela! A zamislite tek iscekivanje mog poklona... kada sam ugledala kovertu adresiranu u Koprivnici skakola sam od odusevljenja! Swop mi je napravila Mira, veoma kreativna umjetnica . A tek kad sam otvorila kovertu... dobila sam divan nakit, ogrlicu(koju je neko malo gricnuo) ,mindjuse i narukvicu. Povrh svega cestitku koju je iscrtala mala Nika. Podijelicu slike s vama!

1 коментар:

Nena3110 је рекао...

Divni su Tvoji radovi, vredna si izuzetno. Lep si poklon stavila, ali trebalo je da staviš i ogrlicu koju si mi poklonila, i na koju sam vrlo ponosna, kao i što Te mogu nazvati svojom prijateljicom.