четвртак, 23. октобар 2008.

suncokreti



Suncokreti... podsjecaju na najljepse godisnje doba,
znak su zivota i topline.
Veoma sam nostalgicna i jednom prilikom kad sam bila u kuci moje pokojne bake
nasla sam staro ogledalo! bilo mi je zao da ga bace, pa sam ga donijela kuci!
dugo sam mislila sta cu s njim i odlucila da napravim ogledalo za moj (tad buduci) kutak
i radni prostor! zimi najvise radim, i zeljela sam da me nesto podsjeca na ljeto!
zao mi je sto ogledalo nisam slikala prije nego sam ga prepravila.
Tehnika je dekupaz i mislim da je dosta uspjesno ispalo! ova druga slika je ona cuvena nisam imala drugu ideju za slikanje, a i ja sam jedva stala na ogledalo (ha-ha)

2 коментара:

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Unknown је рекао...

Dorodosla u `svet blogova` i beskraj net-a! Suncokreti su divan pocetak!
Zelim Ti mnogo postova i lepih druzenja!
Uzivaj!