субота, 7. фебруар 2009.

Jutro...





Za mene -jutro je magija... Ne bas srecna izlazim iz tople kuce, odlazim na posao... Odjednom, budi me prelijepi pogled u nebo... Srecna sto sam budna i sto vidim ovu neponovljivu ljepotu... Zelim da podijelim to sa voljenima... Brzo fotografisem, da ne propustim nesto... Biciklo vozim sporo,tako sporo da samo sto ne padnem, da sto duze uzivam u pogledu... Suncem okupano jutro...I na moje cudjenje nadolaze i neke rijeci i ja napisah pjesmu-prvu u zivotu... samo jedno zalim-sto sam ovo dozivjela sama... Ni kad je lijepo nije dobro biti sam,jer sva je sreca uvecana kad se s nekim podijeli... Evo slike koje su lose jer su slikane mobilnim telefonom...

1 коментар:

Nena3110 је рекао...

Tako treba, uzivati u malim svakodnevim lepotama, koje su svuda oko nas. Fotke su dobre, vidi sesta je na njima, meni ne treba neka posebna strucnost. Ali zainteresovala me ta pesma...