петак, 13. фебруар 2009.

Leksikon....

Naravno moja draga Sanela mi zadala zadatak leksikon.... nisam ovo radila ima .... godina... a znam da ce biti uzbudljivo... pa da navalim...

1.Ime- Milena

2.Nadimak-Paaa, na poslu me zovu Milka,al me to malo podsjeca na neku ljubicastu zivotinju-hahaha

3.Da saznam da me neka cura tracari...
Drzim se one stare dobre-nije bitno sta govori nego ko govori-!!!
Prema tome,oni koji su mi bitni me ne ogovaraju...Ala sam sigurna...


4.Najvise komplimenata dobila sam na racun:
Naravno na racun kreativnog rada... a i osmijeha...


5.Kad se osecam sexy,obucem:
Ja bi preformulisala-kad hocu da se osjecam sexy obucem majicu sa veeeeelikim
dekolteom, farmerke i obavezne stikle-viiisoookeeee... :)))


6.Nikada u zivotu nisam probala:
-travu, pivo i jos po nesto... hahahaha

7.Najbolji ljubavni savet koji sam ikada dobila:
Ne postoji takav... A i inace nisam tip koji prima savjete...

8.Poslednji put sam plakala:
U zadnje vrijeme placem cesto i mnogo.... Ne bi o tome...tuzno je...


9.Mislim da je super kod muskarca:
Kad je romantican a nije "tetkast"!!! I kad je moj...


10.Totalno sam ovisna o..
O mobilnom telefonu, cokoladi, heklanju i internetu naravno...


11.Lepo je biti u vezi:
Sa nekim ko je njezan,romantican i pun razumijevanja...

12.Znam da sam zaljubljena kad:
Pocnem da gubim tlo pod nogama... i kad mucam...



13.Outfit u kojem provodim slobodno vreme:
Zimi trenerke-obicno, a ljeti lagane suknje ili haljine...



14.Nikada ne izlazim iz kuce bez:
Naravno (kao sto vec rekoh) mobilnog telefona...


15.Moze me instant ohladiti:
Svakako laz... i pretvaranje...


16.Moja najlosija osobina:
Sto nemam mjeru...... radost, tuga, bijes... sve pretjerano...


17.Na sebi najvise volim:
Dekolte-naravno i kosu... hahahaha


18.Najcudniji trac koji sam cula o sebi:
Paaa... bilo ih je nekoliko.. a najvise me pogodio jedan o pronevjeri na poslu...
na svu srecu, brzo se otkrila istina i pokretac traca...


19.Moja najgora navika je:
I nemam neke navike... kasno lijeganje(malo sna)...


20.Kada je u pitanju fizicki izgled:
Nista mi ne znaci kod drugih...a ni kod mene same...hahaha -bitna je unutrasnja ljepota-definitivno...



21.Prijateljice me zadirkuju zato sto:
Slobodno vrijeme provodim heklajuci...

Eto...zavrsi i ja ovo pisanije... simpaticno, pisala sam bez puno razmisljanja..pa se iznenadih kad sam procitala sta sam pisala...hahahaha

Sanela hvala sto si me izabrala..Ljubi te prijateljica... m...
i da nastavim zapoceto...zelim da pozovem moju omiljenu nakitarku shishku da nastavi pisanije u leksikonu....

1 коментар:

Nena3110 је рекао...

Dobra stvar ovaj leksikon, malo nostalgicno nas pdseca na detinjstvo, a saznajemo po nesto novo jedni o drugima.
Draga zao mi sto u Tvom zivotu ima nesto tuzno, zbog cega places, bice bolje, veruj i moli se.
Kiss!