четвртак, 5. фебруар 2009.

Kape...






Evo hvatam poslednje trzaje zime... Ovih dana sam se "bacila" na ubrzano heklanje kapa... Neke su za moju djecu, na neke za prodaju! Licno volim da nosim kape, i rijetko negdje idem bez "pokrivaca za glavu" bilo koje vrste, tako da je ova crna beretka moja.Izradjena je od pamucnog konca kombinovanog sa tankom moher vunicom. Melirana kapa i beretka su radjene za moje cerke od vunice POLI. Ljubicasta kapa je od vunice "menada", a zeleni sesir- pamucno predivo St.George.
Sve razlicito, radjeno sa puno ljubavi i zadovoljstva....

4 коментара:

Milica Bubanja је рекао...

Mnogo su lepe kape, a i manekenke!
Narocito mi se dopada ova druga!

-beljkasdizajn- је рекао...

hvala ti... ti si Slovenka?
sta ti se dopada? druga kapa ili manekenka??? ;) sala :))
u svakom slucaju hvala sto si posjetila moj blog... pozz

Nena3110 је рекао...

Lepe su kape, originalne, a lepe su i manekenke, kako kaze Mima.
Ipak najlepsa je tvoja kreativna, umetnicka dusa, koja zna da prepozna lepotu i da je stvara.

januar је рекао...

Mnogo mi se svidjaju mustre na meliranoj i na ljubicastoj kapi :) I naravno, sve ostalo je za 5+
Idi na moj blogic da vidis kako treba da se igras hihihih. Predala sam ti popunjavanje leksikona :))
Poljubac tvojim curama!